2007. február 1., csütörtök

1., A kereső optimalizálás lelke: a kulcsszó választás

Hogyan válasszuk meg kulcsszavunkat?

A kulcsszó egy szó vagy kifejezés, amelyet a felhasználó a keresés során megad. A robot ez alapján kutatja fel a különböző webhelyeket, tehát ez alapján találja meg a mi honlapunkat a látogató. A keresőmarketing során oldalanként max. 3-4 ilyen kulcsszót határozzunk meg, mivel túl sok kifejezés optimalizálásával jelentősen leronthatjuk esélyeinket.

Egy kis segítség a kiválasztásban a kereső optimalizálás / keresőmarketing szempontjából:

- statisztikák szerint Magyarországon a legtöbb ember kétszavas kifejezésekre keres rá
- figyeljünk arra, hogy kulcsszavunk az oldal témakörét, szolgáltatását vagy termékét tükrözze ( vegyük figyelembe a szinonimák lehetőségét is, mivel ezek keresési népszerűsége nagyban eltérhet )
- olyan kifejezést válasszunk, amelyre valószínűleg sokan rákeresnek, de figyeljünk a kulcsszóért folytatott versenyre is (pl: a keresőmarketing kulcsszóra valószínűleg nehezebb jó helyezést elérni, mivel rengeteg ezen a területen jártas szakember próbálkozik)

Ebben segítséget nyújt a kereső optimalizálás egyik hasznos kelléke, a Google Adwords kulcsszó választó eszköz.

Nincsenek megjegyzések:

eXTReMe Tracker